hög midja!

Inatt sov jag inte många timmar innan klockan ringde vid 06.30!
Jag la mig i tid, men en viss liten pojke vid namn Fabio ringde och väckte mig 02.30! 2 gånger dessutom! Jag blev så irriterad att jag inte svarade. Han hade tydligen glömt att jag skulle jobba idag.... iallafall så kunde jag inte somna om ordentligt efter det. Så idag har jag varit trött! Sov lite på jobbet... men ändå! Dricker min 5e (?) kopp kaffe nu!

Kollade igenom lite på H&Ms vårnyheter. Har inte hittat så jättemkt fint... men däremot nått riktigt fult.
Jag förstår inte mig på såna här jeans. Fan vilken superbody man måste ha för att vara snygg i de här... Fy fan.. min rumpa skulle se ännu mer platt och avlång ut än vad den redan är.
Nä, jeans med så här hög midja kommer jag nog aldrig ta på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback