Examensfest!

Igår ägde som sagt Birrans examensfest rum!!
Och jag mådde bra!!! wioho! :) I vilket fall... vi tog bilen från Göteborg och åkte dit så vi var där vid 18.00! Då skulle hennes närmsta vänner komma och käka och så.
Åt otroligt god smörgåstårta och efterrätt! :)
Sen vid 20- tiden kom det mer folk.
Hade riktigt kul... och lärare som hon är, så lekte vi massa lekar. Hela havet stormar bla. Haha riktigt kul faktiskt. Kul att få vara som ett barn ibland! ;)
Det blev utgång också, men tyvärr så splittrades alla, som alltid... Men det blev kul ändå! :)

Här kommer lite bilder och som ni ser så blev det den rosa klänningen, som jag fick riktigt många komplimanger för. Kul!





















Betydligt fler bilder hittar ni på min
Facebook sida! :)


Det var en riktigt lyckad fest. Tack Birran! :) Jag hade jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback