2008 resumé!

År 2008 har varit ett bra år och här kommer en liten resumé!
Kommer väl förmodligen inte ihåg hälften av allt roligt jag har gjort men här kommer iallafall en del av mitt 2008! :)

2008:

♥ Januari!
Jag och Fabio blev tillsammans, det börjar bra!!





♥  April/Maj
Jag och Erica packade våra väskor och stack iväg till MIAMI! och såklart... den lyxiga kryssningen till bla.  BAHAMAS! Nått av det roligaste jag gjort i mitt liv.





♥  Juni
Alexander tog studenten! :) En väldigt rolig dag!





♥ Midsommarafton
Firades hemma hos mig i Småland! En otroligt rolig och lyckad kväll med alla mina nära och kära! :)





♥ Juni-Augusti
Hade en underbart rolig sommar tillsammans med mina bästa vänner!
Mycket sol och bad och en underbar vecka på Tylösand!







♥  Augusti!
Ericas avskedsfest!
En rolig kväll men kanske den jobbigaste månaden detta året.
 När Erica åkte till USA :(




♥ Hösten har varit ganska lugn. Inget speciellt har hänt mer än att jag fick ett nytt jobb efter det att jag blev varslad från VOLVO innan semestern!


♥ December!
Jul på liseberg





År 2008 var helt klart ett bra år!
Hoppas på att detta året kommer bli minst lika bra!

Kommentarer
Postat av: Jackie

En massa fina bilder gumman! GOTT NYTT år i efterskott!



Saknar dig vännen!





Pussar!

2009-01-03 @ 14:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback