Solig söndag!

Denna helgen har varit riktigt, riktigt lugn!
Har varit med Fabio i helgen och bara tagit det lugnt. Kollat på massor av tv, och igår var vi en runda i stan. Han köpte jeans, jag köpte inget! Det ni! ;)
Sen sent på kvällarna när vi inte har haft nått att göra har det ungefär sett ut så här...






Fabio har spelat xbox och jag har suttit vid datorn! Otroligt sociala! ;)

Idag har jag jobbat...
Och lyckligtvis kunde jag sova från 07.00-11.00! Alltså 4 timmar, halva dagen! Underbart skönt.
Dagarna går så otroligt snabbt när jag jobbar dag och kan sova.

Jättefint väder ute! Solen skiner och det är klarblå himmel! Får se vad jag hittar på idag... jag bör ju gå ut och gå eller nått, med tanke på vädret... we'll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback