my day!

Idag är jag trött kan jag lova er.
Men jag hann iallafall med allt jag skulle idag. Jobba, möte, träna, hämta skidkläder hos Emelie.... okej, jag packade inte, men det gör jag imorgon!
Sen hann jag heller inte hämta ut mina
skor!
Annars hann jag allt! :)

Jo just ja, jag hann med en sak till som jag inte hade räknat mig. En snabb shoppingtur! Som jag är väldigt nöjd med. Visar vad en annan dag.

Mötet på Soho gick bra... det handlar om ett Event jobb. Massa olika roliga uppdrag man kan få jobba med.
Får se om jag har tid med det utöver mitt vanliga jobb!
Hade varit kul att testa något nytt.

Kommentarer
Postat av: Miscela

Åååh kan du inte berätta mer om det jobbet? Förresten jobbar du kvar på Volvo?

Postat av: Mathilda

Miscela: jo det kanske jag kan göra nån dag när jag hinner! :) nej, jag slutade på Volvo förra sommmaren!

2009-02-20 @ 14:59:08
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback