lockning!

En lugn kväll på jobbet som vanligt. Hade sett fram emot en lång och skön helg!
Men en tjej på jobbet är sjuk så jag "tvingas" jobba på lördag dag... åhhh! Det är okej, jag hade kunnat säga nej om jag verkligen inte kunde men det känns dumt när jag faktiskt egentligen kan och alla andra ställde upp så för mig när jag var sjuk!
Jaja, goa pengar iaf.
Fått löneförhöjning också, det är ju alltid kul.

Nä nu ska jag faktiskt locka håret.. ( såg ut som ett troll, fick platta det istället! ) Jag har inte fixat håret på en evighet, inte ens fönat det... bara låtit det självtorka och se tråkigt ut! Så imorgon när jag ska till stan måste jag antingen platta det eller locka det.... så jag gör det nu, samtidigt som jag kollar på senaste 90210! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback