klippt!

Jag är helt död i mina fötter. Vi har precis kommit hem från stan, varit där heela dagen verkligen!

Vi började med att gå och leta upp en frisör åt
Birran! Hon skulle nämligen klippa av sig håret! :)
Hon fick tid en timma senare...
Vi var ju självklart tvugna att ta massor av bilder när håret åkte av.
Här får ni se! :)

FÖRE:



UNDER TIDEN:


EFTER:




Hur fint som helst blev det! :)


Efter hon var klar och jag och Lotta hade gått i massor av affärer så var vi svinhungriga. Så då gick vi och åt Sushi! Mumma! :)



 

Förresten, jag köpte en superfin klänning. Om jag har på mig den ikväll så får ni säkerligen se bild på den senare eller imorgon! :)
Nu ska jag dricka kaffe sen är det dags att göra oss iordning för utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback