Idiot!

Haha! Herregud...


Jag sålde ju mina
rosa skorTradera häromdan!
Idag fick jag ett mail av henne som vann auktionen:

Hon: Hej tyvärr kan jag inte betala min vinst pga ekonomiska problem, då blev varslad... ber om ursäkt

Jag: Buda inte om du inte kan betala då!!!!

Sen gav jag henne negativit omdöme på Tradera och hon mig negativt omdöme.
Hon skrev: Felaktig beskrivning!!!! Oseriös säljare

Jag: på vilket sätt är det en felaktig beskrivning?
varför ger du mig negativt omdöme?! Tycker du seriöst att det är rätt?
Exakt vad gjorde jag för fel??


Hon: att du inte tog upp din irritation med mig innan du lämnade negativt omdömde...

Jag: Men det är väl klart jag blir irriterad om du inte betalar!?
Tycker du inte att jag har rätt?
Och du skrev att det stod fel i beskrivningen... exakt vad var det som var fel? och hur kan du veta det om du inte ens har fått hem skorna!?


Hon: oj I-lands problem säger jag bara

Jag: Näe.. det är ju snarare du som har u-landsproblem... om du inte ens har råd att betala för något du "köper"!

Hon: eller att du säljer skor för att få in pengar ist för att skaffa riktigt jobb.. (ps har pengar bara ångrade mig helt enkelt)

Sen fortsatte det lite till... ;)

Haha, vilken idiot!!
I don't give a shit ärligt talat. Jag lägger upp dom igen helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Miscela

Men gud vilken idiot! Jag har också varit med om det där flera gånger... vad tänker folk med?!?!?

Postat av: lööda

hahahaha,herregud.. sicken kokko då! vad är det för fel på folk?!

2009-02-18 @ 23:11:43
Postat av: Robban

Hahaha... klockrent där med u-landsproblemet!! :D

2009-02-18 @ 23:53:45
Postat av: Petra

Vilken jävla brud då..... Att man orkar vara så jävla dum i huvudet.

2009-02-19 @ 09:22:57
URL: http://petragulich.blogg.se/
Postat av: Maddis

Usch, jag hatar såna personer. Jag har med stött på såna på tradera som inte betalar efter massvis av påminnelser och till och med tar bort sitt konto.



You go girl!

2009-02-19 @ 16:32:51
URL: http://kristalklar.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag e rädd att lämna negativt ibland just för att få hämndomdömen!

2009-02-20 @ 20:11:43
URL: http://jeeena.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jenny: jag vet, jag förstod nästan att jag skulle få det tillbaka. Men jag blev så irriterad att jag inte kunde låta bli. Hon struntade ju verkligen bara i det... bara för att hon ångrade sig.

2009-02-20 @ 23:13:52
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback