here we go again...

Fan! Idag skulle jag ha börjat jobba vid 14.00... å gissa vad, jag vaknade 14.05! Åhhh, vad jobbigt.
Ringde henne direkt och sa att jag skulle komma sent och det var inga problem, så jag började 15.00 istället!
Helt sjukt att jag vaknar utan problem när jag jobbar dag, 07.00, men när jag jobbar kväll och inte börjar föräns 14.00, försover jag mig.. hon skrattade bara åt mig. Tur det! ;)
Aja.. imorgon ska jag iallafall upp 10.00... ut å gå! Nu jävlar ska jag komma igång med träningen på allvar. Blev lite slapp där efter jag hade influensa...

Är hos Fabio nu! Åkte hit direkt efter jobbet... and here we go again. Han ligger i sängen och spelar xbox och jag sitter och kollar på kläder och bloggar. Haha!
Men nu ska jag snart gosa ner mig i sängen bredvid honom.... efter jag kollat klart på lite mer kläder på ASOS! ;)
Najti!


Kommentarer
Postat av: lööda

hahahaha,du är sjuk du tilding! :)

2009-02-04 @ 08:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback