fullt upp!


Gud va trött jag är....  och lite stressad.. vi ska hem i helgen! Och jag har mycket att göra innan dess!
Idag har jag jobbat dag, sen varit och tränat med Petra direkt efter... nu har jag ätit.. har inte ens hunnit duscha! Men det måste jag göra snart, för sen ska jag hem till Emelie och låna ett par skidbyxor av henne. (Vi ska nämligen åka skidor i helgen ;) Sen kommer jag somna direkt...
Imorgon jobbar jag dag igen... sen efter det måste jag åka hem direkt och göra mig iordning för klockan 16.20 ska jag vara i stan på SOHO för ett möte.
Sen efter det ska jag och Petra sticka till gymmet och träna...
Och på fredag måste vi (jag och Fabio) upp tidigt... då ska vi hinna med både att åka till stan och träna innan vi åker hem... då vi även ska ta vägen förbi Ullared!
Sen måste jag packa för helgen också... kläder och skidkläder...
Det blir till att gå upp tidigt på fredag helt enkelt!

jag längtar efter min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback