freeedag!!

Godmorgon!
Vilken underbar fredag det är. Solen skiner ute, jag är ledig och ikväll kommer mina två älsklingar
Lotta och Birran hit och stannar i helgen. Ska bli så kul! :)
Dagen ska jag försöka spendera så mycket som möjligt utomhus, med tanke på det fina vädret.
Funderar på en långpromenad och sen en runda förbi solariet. Blir utgång imorgon och då skadar det inte att vara lite brun och fin! :)
Sen kanske det blir en fika i stan med syster.

Just nu sitter jag och syr upp min klänning som jag funderar på att ha på mig imorgon. Jag och Emelie försökte sy upp den på symaskin häromdan men det gick verkligen inte bra, med tanke på klänningens material. Så jag hoppas det funkar så här! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback