dag på stan!

Idag har jag varit ledig, hur skönt som helst!
Sov hos Fabio inatt... och när vi vaknade idag stack vi direkt till stan. Skulle kolla på min jacka, men konstigt nog var den inte lika fin idag som sist... men det kan nog ha berott på att jag hade baggyjeans på mig idag... det passar inte så bra ihop.
Köpte den inte iallafall.. får väl se om det blir nått köp på fredag när jag får lön.
Blev lite annat smått bara... eller smått å smått... ett par skor, en tunika och 2 träningslinnen.


Fabio tyckte jag skulle testa dessa ;)


Fabio testade ett par skitfula, stora skor


Och jag var glad över att ha hittat billiga linnen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, dina klänningar på tradera e såååå fina ju!

Jag ligger mellan 36 - 38, tror du att dom passar ? :D

<3

2009-02-10 @ 17:45:17
Postat av: Miscela

Snygga solglasögon! =)

Postat av: Mathilda

Anonym: jag vet inte vilka av alla klänningar du menar! Men det tror jag absolut! :)

2009-02-10 @ 20:47:38
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback