våren är här! På riktigt! :)

Jag vet att jag tjötar väldigt mycket om vädret... och nu bara måste jag göra det igen!
För nu tror jag att våren är här för att stanna. Jag har nog använt min vinterjacka för sista gången denna säsongen! Och det känns såååå underbart, såklart! :)
Solen skiner ute, klarblå himmel och det är såå skönt! ♥
Dessvärre ska jag snart åka och jobba.. men nästa vecka ska det tydligen bli ännu varmare och då jobbar jag bara 3dagar. Så jag får tänka på det istället! :)

Vart hos barnmorskan idag och fått nytt recept... och som vanligt kom det här med mina blodproppar upp. Jag vet att jag kommer få leva med det i resten av mitt liv. Så fort jag ska till vården kommer detta vara det största "ämnet".. är lite trött på det... men som sagt, antar att det är nått jag får leva med. Så länge jag är frisk och mår bra, är jag nöjd!!

Nä, dags att göra mig redo för jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå, har du haft blodproppar!?!?!?!

2009-04-01 @ 16:38:05
Postat av: Emilia

Haha jag provade den en gång men lite av tandköttet blev vitt o sen blev ja jätterädd o vågade inte använda den igen. Fast det vita på tandköttet gick bort efter en timme typ.. hahha

Postat av: Mathilda

Ja... Det har jag!

2009-04-01 @ 17:58:03
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför fick du det, av p-piller?! =

2009-04-01 @ 21:24:11
Postat av: Mathilda

jepp... jävla piller!

2009-04-01 @ 22:56:17
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback