Underbar helg!!

Igår gick vi upp tidigt! För klockan 11 var det bestämt att vi skulle vara tillbaka i Göteborg!
Det var vi, och då fick jag äntligen träffa min älskade
Erica! ♥
Det var så otroligt kul och jag började gråta helt sjukt mycket när jag såg henne! :)
Jag brukar inte gråta när jag ser folk för första gången på länge... men det gick verkligen inte stå emot tårarna. Dom bara kom! Rejält dessutom!

Vi har haft det så mysigt! Bara varit med varandra och myst så mycket som vi bara har kunnat... ätit otroligt gott, suttit på olika uteserveringar och druckit massvis med latte! Bara haft det otroligt bra!


Vi började självklart dagen med att gå till Super Sushi för en underbart god lunch.


Fortsatte med en god fika. Världens största chokladboll och varsin god Latte!


Jag tappade mina solglasögon (på bilden ovan) som Erica gjorde akrobatiska övningar för att hitta!


Vi gick runt och bara njöt av det fina vädret...


Sen tog vi oss varsin kaffe till! :)


Efter stan åkte vi till Eriksberg och tog en promenad.


På kvällen blev det självklart en Majornas pizza! Erica var överlycklig!
Efter det gjorde jag varsin latte till oss! ;)


Imorse när vi vaknade gick vi till Zenit café och åt en god frukost!


Ja...sen blev det ytterligare en fika! :)


Efter det åt vi + Fabio och Christophe thaimat innan vi körde henne till flyget!

Det var tråkigt som fan att hon åkte! Men jag har haft det så mysigt med henne så jag är mer än nöjd! Och förhoppningsvis ses vi om två månader igen nere i Los Angeles! :)

Det blev visst bara bilder på henne... men hon har tagit lite bilder på oss två så det kanske kommer också lite senare! :)


Sen hade hon med sig 2 presenter till mig! Wioho! En jääättefin klänning och bäst av allt...
BAGELS! :)
Innan var jag nere och köpte Cream Cheese så nu har jag precis avnjutit den godaste bageln nånsin! ;)




En helt underbar helg!! Tack för det gumman!! Love yooou! ♥

Kommentarer
Postat av: erica

Gumsan tack for en jattemysig helg i Goteborg med dej, o allt som hor till :)

love uuuuu

2009-04-21 @ 04:49:31
Postat av: Jackie

Vilke underbara bilder!

Förstår att ni saknat varandra men så bra att ni fick 2 dagar ihop och hoppas ni ses snart igen i LA :)



Puss på dig gumman!

2009-04-21 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback