Solig helg!!

Nu är påskhelgen slut för min del... jobbar nämligen imorgon!
Men det gör absolut ingenting, har haft en jätteskön helg.

I lördags var vi hemma hos
Fabio, solade i trädgården på dagen och på eftermiddagen kom det lite vänner till dom. Åt  och drack gott...
Idag har vi varit ute i stort sett hela dagen! La oss ute i trädgården och solade... sen spelade vi kubb, crocket och grillade. Jättemysigt.
Sen åkte jag och Carina och solade i solarium, bara för att skynda på brännan lite! ;) Efter det slingade hon mitt hår. Så just nu ser jag ut som en blond tomat... haha. Är så jäkla röd i ansiktet och håret är riktigt ljust.
Men det kommer nog bli fint när jag är brun istället! ;)

Körde precis Fabio till några kompisar som skulle ut. Jag ska ju ändå upp tidigt och jobba imorgon, så då tyckte jag allt att han kunde festa till det lite! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du vinna ett gratis smycke? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i alla smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!



2009-04-13 @ 15:57:34
URL: http://www.hildestamdesign.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback