promenad genom... eriksberg!

Idag efter jobbet åkte jag och Emelie direkt till Skatås och sprang. Idag var det jobbigare än nånsin, men jag ger mig inte i första taget. Orkade mig igenom rundan utan att stanna, dessutom slog vi rekord med ca 3minuter. Hur bra som helst! ;)

Å nu har jag och Fabio precis varit ute och gått i 2timmar. Även det hur bra som helst! :)
Försökte ta lite fina bilder på utsikten... men hade bara med mig mobilen så bilderna blev väl inte de bästa. Men bättre än inget kanske?








Update: Fabio har precis ätit otroligt goda rostade mackor med skagenröra och skinka. Nu äter han glass.
Jag dricker ett glas vatten och äter ett äpple!

Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Vad duktig du är! Jag slutade träna för typ 2 månader sedan när jag blev sjuk och efter det har jag inte börjat igen. Nu ska jag ta tag i det och passa på att ta extra promenader på vägen hem. Det är skitsvårt att äta nyttigt men när man väl har bestämt sig så funkar det... iaf en period =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback