Hungrig!

Har jobbat kväll idag. Skulle egentligen ha varit ledig men hoppade in och jobbade lite extra! Kan vara gött när lönen kommer!

Är hungrig som ett svin... har bara druckit en naturdiet ikväll! Bikini säsongen närmar sig med stormsteg. Så det är väl bara att stå ut. Vill man vara fin får man lida pin, simple as that! ;)
Det är lite jobbigt när jag har
Bagels liggandes här bakom mig! Dom lockar kan jag ju säga!

Nä nu ska jag kolla på lite nya avsnitt... av antingen Prison Break, Desperate Houswives, Gossip Girl, 90210 eller One Tree Hill! :)
Men bara ett, max 2, sen måste jag sova. Börjar jobba kl 7 imorgon!

Kommentarer
Postat av: sara

haha tack! förhoppningsvis blir det fler ggr o så kanske jag får förbereda mig mer än 5 min;) sjukt kul!

Messa ditt kontonr o summan till mig så ska du få caaash för paketen! pusspuss

Postat av: Miscela

Försöker också komma i form innan det är försent och den här gången testar jag LCHF-metoden =) Vad har du för planer för att komma i form?

2009-04-23 @ 11:29:48
URL: http://miscela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback