träning

Halloo!
Det är så skönt för jag kan sova nu för tiden! Jag tror att innan var jag så nervös över att jag inte skulle somna så det gjorde att jag inte somnade pga att jag bara låg och tänte på det.
Nu tänker jag bara "sooov"... å så somnar jag! :)
Gött!

Idag ska jag börja med träningen igen... nu har jag inte ont i halsen längre och min förkylning är i stort sett borta.
Underbart! Saknar att träna så det ska bli jätteskönt att komma igång igen! Och nu kan jag träna med Helen lite då och då också, ännu bättre! Nackdelen är bara att hon jobbar till 15.24 så hon är inte hemma förens vid 16 tiden! Hade hellre tränat lite tidigare på dagen, men det är roligare att träna 2 så jag får helt enkelt vänta på att hon kommer hem! :)

Nu ska jag steka mig två ägg så jag orkar med träningen utan att svimma :)
Sen ska jag städa iordning här.. ser förjävligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback