Tillbaka från intervjun!

Sådär... nu har jag kommit hem från intervjun!
Det gick nog bra tror jag... vi får se. Sammanlagt 10st som ska på intervju så jag får svar nästa vecka.
Har ju ingen erfarenhet av sånt jobb tidigare, så jag kanske inte har så stor chans.. men man kan ju alltid hoppas. Han kanske föll för min charm, vem vet? ;) haha.
Han frågade dessutom vad jag ville ha för lön... fan vad svårt alltså. Jag sa vad jag har haft för lön tidigare men att jag förstod att det kanske var lite mycket! :) Så svårt att säga... så mycket som möjligt så klart. Men jag sa en hyffsat bra siffra till slut iallafall! :)
Vi får vänta och se...
Verkar inte som om Ekonomibyrån har så mycket jobb nu i år, men förmodligen en ledig tjänst efter nyår. Och kvinnan jag var hos tyckte tydligen väldigt bra om mig och ville att jag skulle fortsätta.. Så vi får se hur det blir!

Jag är trött... blev som sagt inte så mycket sömn inatt...
Men nu ska jag dricka lite mer kaffe och äta frukost, samtidigt som jag kollar på ett avsnitt av någon rolig serie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback