Till Petra!

Har fått stränga ord från Petra om att uppdatera min blogg.
Så här kommer ett inlägg bara för hennes skull! ;)

Igår var jag med Baby! Vi gjorde inget speciellt... käkade pizza, hyrde film, åt godis... och bara tog det lugnt! Det var skönt!
Ska snart göra mig iordning! Ska till Helen och hennes nya lägenhet (som hon hyr av Erica nu när hon är i USA)! Ska dricka lite vin och sen blir det förmodligen utgång! Blir kul :)
Ska bara hitta något att ha på mig.... har shoppat en massa på sistone, men inga festkläder!
Köpte en klänning i Jönköping som jag lämnade tillbaka... var kanske dumt!
Nädå jag har nog något att ha på mig :)

Nyss läst Ericas resedagbok som ni hittar
HÄR!! Läs, det är kul!
Är faktiskt jävligt avundsjuk på henne.. det måste jag erkänna! :) Jag vill också vara i USA och ha det skoj... sola, shoppa och gå på Disney World :)

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sådär ja!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback