skynda fynda!

Vet ni vad som är bra med att gå upp tidigt på morgonen?
Jo...då har sidor som H&M ibland fått in varor som egentligen är slutsålda men som endast är tillbaka för en liten stund, så man får passa på att skynda fynda på morgonen!
T.ex. ett par jeans som jag vill ha, skitsnygga... och endast 198:-. Alltså i stortsett gratis... dom har varit slut enda sen dom kom i stort sett men på morgonen kan man alltså fynda, för då kommer returerna in :) Denna morgonen hade dom nästan dom jeansen, men fel modell... fast i min storlek.
Så nästa morgon kanske dom har min modell? :)

Det är dom här jeansen jag är ute efter!! Storlek 27 eller 28. Hittar ni ett par sådana så köp dom till mig tack! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback