paket!

Jag skjuter gärna fram saker som har att göra med att jag måste gå ut genom dörren... som t.ex. att slänga sopor eller lämna tillbaka paket till posten.
Men det finns en sak som gör att jag rusar ut... det är när jag får en avi! När jag vet att jag har ett paket som väntar på mig på posten!
Idag var det en cardigan som jag har beställt åt min älskling! En tröja han har letat efter i HMs alla butiker men den har varit slut överallt... så nu beställde jag den till honom!
Hoppas den passar, men det ser den ut att göra! :)


This it is!

Kommentarer
Postat av: lööda

vilken storlek blev det? och passade den?! :)

2008-09-16 @ 17:20:00
Postat av: Mathilda

Medium... det vet vi inte än! Han har inte testat den än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback