Mobil-Lista!

Hittade denna hos Jeeena! Det verkar skoj... let's do it!

Ta fram din mobil...

Har du pussat nummer 2?
Haha nä verkligen inte. Thank god

Vad har du för relation med nummer 20?
En av mina närmsta och bästa kompisar... Birran :)

När ska du träffa nummer 30?
Aldrig igen förhoppningsvis... haha. Min gamla chef på Volvo ;)

Är nummer 18 söt?
Bike? Pizza bike? haha... vet inte om söt är rätt ord :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Oj... en tjej som jag gick ihop med på gymnasiet.. vad är mitt första intryck? Kanske att hon liknade en apa?

Gillar du nummer 14?
Också en gammal klasskompis. Visst, jag gillar henne men vi umgås inte :)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nopp

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Var det en pik? Nr 26 är iallafall min frisör. Jag borde faktiskt träffa nr 26 snart...

Är du nära vän med nummer 23?
Nej, känner genom kompisar.

Har du gått på bio med nummer 4?
Min älskade lillebror... jag vet faktiskt inte om vi har varit på bio tillsammans nångång.. har vi det?

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Hm... mitt ex. (förr förra)... och Nej det skulle jag inte

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
En gammal klasskamrat och vi pratar aldrig... kanske borde ta bort hans nr då?

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Andreas... Emmas pojkvän :) klart jag skulle. Har jag redan gjort för den delen


Vad har du och nummer 24 för relation?
Jobbade tillsammans på Provoice

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Jag skulle vilja kolla på hans nya lägenhet och be han att be sitt ex att komma tillbaka till Sverige ;)

Vad är det bästa med nummer 8?
Ja vettifan... han jobbade säkert bra på Volvo

Brukar du och nummer 16 träffas?
JAAAA bästa numret. Det är min BABY! Vi träffas jäätteofta! hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback