jobbdag!

Jahapp, första jobbdagen på några månader! :)
Åkte dit redan vid 15... så jag kunde gå brevid i 2timmar istället för en!

Det var bra... hon var jättegullig.
Hon har MS, muskelsjukdom, så hon är svag i hela kroppen och sitter i rullstol och så!
Men det var ganska lugnt... ställde fram mat som redan var färdig, så åt hon själv... sen det som var det jobbigaste var att lyfta henne från rullstolen till toaletten med hjälp av en ganska krånglig lift. Men hon själv tyckte att det gick jättebra, så det var bra! :)
Hon rökte inte och kollade inte på idol... haha.
Men jag kunde röka ändå och hon hade ett rum på nedervåningen där jag fick sitta när hon inte behövde hjälp med, så där kunde jag ligga i soffan och kolla på Idol! ;)
Det var ganska soft...
Men det är bara ett vikariat/timanställning ansålänge... så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag ska forstätta eller inte.. kan bli problem med a-kassan om jag bara har ett deltidsjobb.

Och det bästa... hon bor nere vid Näset! Precis vid havet. Världens största och finaste hus. JAG VILL HA DET!
Och otroligt fin uteplats och ett lågt berg 1meter bakom huset där man kan ligga å sola å grilla.. ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback