Idag har jag...

Detta skrev jag igårkväll runt tolvtiden... men det gick inte att publicera då, så jag gör det nu istället!
När det står "idag", läs Igår!!


Jahapp..då var det sängdags snart!
Vad har jag gjort idag då?

Vid 10 var jag och hämtade upp Emelie. Då åkte vi in till stan och sen körde jag henne till jobbet vid halv 1 tiden...
Vid halv 2 åkte jag till Jönköping och mötte upp Lotta då åkte vi först till stan och sen till A6!

Sen åkte vi hem till Birran! Kollade på tv, tjötade, käkade... och ja..... vaxade Birrans mutta! ;) Haha!
Innan var hon hårig som en apa, efteråt len som en babyrumpa! Very nice ;)

Nu är det sängdags... får se om jag lyckas somna. Isåfall är det första gången på väldigt tidigt som jag somnar så här tidigt...

Imorgon blir det Idol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback