hemsökta hus

Förresten.. måste berätta om en läskig grej! Huset jag var i idag var jättefint, visst. Men det var samtidigt riktigt skumt. Jag fick en sån där känsla av ett gammalt spökhus som rustats upp ordentligt!
Jag svär på att det lät som om någon gick i rummet, det knakade i golvet och både jag och hon satt blixtstilla! Hon rörde inte en min, medans jag satt där rädd som en mus och väntade på att hon skulle kommentera det. Men icke. Hon kanske är vänner med spökerna?
Sen när jag hade hjälp henne på toan så var radion på när vi kom tillbaka... så hon frågade mig om jag hade satt på den. Men tro mig det hade jag inte. Och det var inte hon, för hon kan inte ens det.
Va fan.... jag vet inte ens om jag vågar att gå tillbaka dit alltså.
 Mina tankar fördes direkt till "hemsökta hus" och "det okända".
CREEPY!

Kommentarer
Postat av: Daniel

CREEPY!



Idag hoppas jag du skänker en tanke till offren å anhöriga i skolmassakern här i Finland. Landssorg idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback