godmorgon världen!

Godmorgon!!
Idag är jag uppe med tuppen.. det tär på krafterna att arbeta ;) så jag somnade hyffsat "tidigt" igår.. om man jämför med när jag brukar somna.
Var tvungen att ringa till a-kassan idag när jag vaknade.
Hela det där systemet är ju helkonstigt... men min handläggare var världens trevligaste och höll med mig! Och hon hoppades på att det skulle skrivas massa om det i press osv inom 2veckor så det blev ett himla stohej! :) haha.
Men nu vet jag iallafall mer....
och det jag vet är att jag kan förlora på att ha en timanställning.. men om jag har "tur" kan jag senare säga upp den utan att bli utan a-kassa och slippa 45dagar karens.
Hon visste inte själv än... konstigt det där!

Jahapp, vad ska jag göra idag då? Jag är ruskigt sugen på att åka in till stan och shoooopppaaa...
Men jag får nog hålla i mina pengar lite nu!
Det är ju fan snart jul... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback