Dagen in i minsta detalj!

Då var ännu en dag slut och därmed en dag nämre helgen! ;)

Vad har jag gjort idag då?
När jag vaknade drack jag kaffe :) sen efter ett tag åt jag ägg och keso.
Sen sprang jag iväg och lämnade tillbaka ett paket,
jackan som jag köpte... den var aaaalldeles för stor. Man ska nog ha ett riktig niggerass om den ska sitta snyggt. Framifrån såg den precis ut som på bilden men baktill..nää tack!
Å så hämtade jag ju Fabbes tröja. Den satt som en smäck på honom. Goooodie! ;)

Efter det så... tränade jag.. idag blev det en lång powerwalk på 75min. Skönt att vara ute i friska luften lite också istället för att stå och svettas på ett instängt, varmt gym varje dag.

Sen när jag kom hem så duschade jag och allt det där... sen kom Fabio hit och vi åkte till stan så jag kunde köpa Sushi! :) varit sugen riiiktigt länge nu och eftersom min bil står hos Fabio så fick han köra mig dit.

Sen kollade vi på Andreas... ja menar idol :) Och annat på tv. Sen somnade han i min famn. Som vanligt.
Sen åkte han hem. Efter det har jag legat och kollat på typ 5 Big Brother avsnitt! :)

Å så höjdpunkten på dagen... pratade med Erica innan också. Pratade inte bara utan jag såg henne... på internet tyvärr.. men det får duga!
Skönt att höra hennes röst och thanks to Skype så kan jag få göra det i stort sett när jag vil, wiohooo! ;)

Rolig, intressant och händelserik dag va?
Undra vad som händer imorgon... träna... lämna paket... kanske kommer det nått nytt? Kolla på tv... ja... you get the point.

Ska försöka sova nu! Vet inte om jag kommer kunna men det är värt ett försök!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: erica

gumman!

va glad jag blir av att jag var dagens hojdpunkt!

det va jattekul att prata me dej, saknar det!

du far se till att skaffa en webcam sa jag kan se dej me :)

hors snart!

puss

2008-09-17 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback