presenter från London :)

Mina föräldrar är otroligt duktiga på att köpa kläder till mig!! :)
I fredags när dom kom visade dom vad dom hade köpt till mig... bla 3 skitsnygga klänningar!
2 av dom satt perfekt, den tredje var liite för liten över brösten Tyvärr... så den ska jag lägga ut på Tradera och sälja. Tråkigt, för den var mycket fin.. men dom andra 2 var nog ännu finare! :)

Fick dessutom 1 par rosa mysbyxor, en rosa tröja, trosor, strumpor, pyjamas m.m! :)
Är dom inte för söta?
Jag längtar tills jag ska ut och partaja så jag får använda mina fina klänningar.

Nu ska jag bara övertala min flygrädda lilla pojkvän att sätta sig på ett plan för första gången, så han kan flyga till London med mig så jag kan köpa ännu mer fina klänningar!





Klänningarna som passade! :) Den andra, den gråa, ska sys upp lite. Så den blir lite kortare och mer som en ballongklänning. Då kommer den bli ännu finare! Fina va? ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

gillade båda skarpt

Postat av: sofie

gillade båda skarpt

2008-10-19 @ 17:07:35
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback