Paketet :)

Nu har vi varit och simmat och hämtat ut paketet! :)
Allting var såå fint och såå bra! Den enda klänningen som inte passade var
DENNA! Den var tyvärr för stor! :( Så nu har jag lagt ut den på TRADERA! Ni hittar den HÄR!
Annars var allt kanon och passade perfekt och jag längtar verkligen efter att få använda allt.
Vi slapp dessutom tull och övriga avgifter, gött! :)

Sen i paketet fanns det en extra liten present till mig från Erica :)


Det står Tilda på hela påsen om ni inte ser det :)

Den innehöll detta:

Ett par skitsöta mysshorts.. jättefina hjärtörhängen och ett par vantar! :)

Tack så jääättemycket gumman!
Nu saknar jag ju henne ännu mer! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen var verkligen superfin, synd att det var en medium annars hade jag lätt velat ha den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback