neej

Åh, jävla skit.. jag kunde inte somna igår. Det var omöjligt... somnade alldeles för sent, vilket resulterade i att jag vaknade alldeles för sent!
Jag skulle ju träna, det hinner jag inte nu.
Men mitt största problem är hur jag ska göra med mat... Jag hade ju tänkt att äta ordentligt innan jag åkte och jobbade och sen bara ta med en frukt och en måltidsersättning till jobbet.
Men äter jag nu kommer jag få fruktansvärt ont i magen, speciellt om jag äter riktigt mat. Och jag hinner inte laga mat att ta med!
Åhh...
Sitter iallafall och dricker kaffe nu! Det är ett måste, annars kommer jag ha huvudvärk resten av dagen.
om 1,5h ska jag vara på jobbet. Skit.


Update: Nu har jag fått i mig tre knäckebröd och 2 koppar svart kaffe! Är proppmätt, så nu klarar jag mig resten av dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback