magont

Igår somnade jag tidigt... redan vid halv 11.. kan inte minnas när jag somnade så tidigt senast!
Men jag hade så jävla ont i magen och det gick inte över så jag tänkte att det är lika bra att jag går och lägger mig så jag slipper känna smärtan!
Så det var en bra idé för när jag vaknade imorse hade jag inte ont längre!
Idag har jag och Helen varit iväg en runda i Kungälv och nu när jag kom hem tänkte jag gå och träna men det känns som om jag är på väg att bli sjuk! Känner mig lite småfrusen och helt seg i hela kroppen!
Så jag hoppar det idag och hoppas jag mår bättre imorgon istället så jag kan träna då!
Nu ska jag dricka lite kaffe så blir jag nog lite varmare... och piggare, det kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback