låånga lista!

En lång personlig lista


BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Hittar jag något där plockar jag ut det, såklart! ;) 
Titta på dig själv i spegeln: Försöker undvika det som osminkad, sminkad händer det ett x antal gånger ja
Gnälla: Det händer, men försöker att låta bli så mycket som möjligt
Skrika: Hm...jag tror faktiskt inte att det händer så ofta
Sova: Oh ja, så mycket som möjligt
Ha ångest: Efter jag har shoppat får jag alltid ångest... men lyckan väger över! :)
Skada dig själv med flit: Nej!
Ta mediciner du inte borde ta: Inte det heller
Vilja dö: Klart jag inte vill
Drömma mardrömmar: Händer inte ofta... som tur är
Drömma sexdrömmar: Sånt behöver jag inte drömma om ;)
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nä, jag är den jag är simple as that
Klä dig i svart: ja det brukar jag.
Gå till kyrkan: På julafton brukar jag gå dit.. det är mysigt!
Gå i skolan: Long time ago
Röka: Ja
Ha sex: jo...
Ljuga: Har riktigt svårt för att ljuga... så nej det brukar jag faktiskt inte! 
Hata folk: Samma där, har svårt för att hata... men jag ogillar många
Lita på folk: Nej...finns bara ett fåtal personer jag litar på.

VEM:
Saknar du:
Erica såklart
Vill du döda: hmm... faktiskt ingen :)
Rörde dig sist: Fabio
Vill du slå: Va fan, jag kommer inte på--
Kysste dig sist: Fabio
Vill du kittla: Fabio
Kramade du sist: Fabio
Vill du prata med: ja vettifan
Skrek du på sist: Fabio?
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: oj.. jag vet inte?
Vill du bli galet full med: Erica :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Erica, när hon skickade ett stort paket fyllt med kläder från USA :D
Fick du sms från senast: Erica
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Jag skulle vilja säga Fabio... men jag säger Idol Andreas ;) haha sorry babe

HAR DU:
För många vänner:
Jag har många underbara vänner, men kan man ha för många?
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nää
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom:
Någon skada: nej
Färgat håret: Ja, flera gånger
Brutit några ben: Nää? det tror jag inte
Några piercings: Japp!
Egen dator: ja
Bra självförtroende: för det mesta
Kysst någon: nä jag och fabio pussas bara ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: jag tror jag sa det innan? säger det så ofta att jag inte kommer ihåg ;)
Bjudit ut någon: nä, jag föredrar att bli utbjuden :)
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Jo... mina ex
Stulit någonting: ja, det också... när jag var liten dock
Lämnat landet: Ja, och jag vill göra det snart igen
Tuttat eld på nått: det har jag säkert, men inget som gjort någon skada
Gjort något olagligt: ja


HUR:

Går du: snabbt om jag har bråttom, sakta om jag är trött
Svarar du i telefonen: Hallå?
Fördriver du tiden: Datorn
Mycket pengar har du: Alldeles för lite ;)
Tjänar du pengar: jag tjänar inte pengar
Ofta diskar du: Varje eller varannan dag?
Ofta städar du: lite varje dag
Många stör du dig på: otroligt många
Ofta träffar du din familj: olika... min syster minst en gång i veckan, och resten av familjen är helt olika men inte så ofta som jag önskar

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag tror och hoppas att jag kommer bli mamma en dag :)
På gud: Nej tyvärr inte... önskar jag gjorde det
På rymdvarelser:
Att folk tycker om dig: Jag vet att det finns folk som tycker om mig, tom älskar mig ;) det ni!
På ett liv efter detta: Nä, tyvärr inte det heller
Att fiskar kan tänka: Det har jag aldrig tänkt på så jag vet faktiskt inte... men det kan de säkert
Att du kommer leva länge: "jag tror jag kommer leva tills jag dör" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback