kissa i stan!

Jag säger det igen, vilket otroligt härligt väder! Jag tog inte på mig någon jacka, utan hade bara på mig min tröja med päls.

Tro mig det räckte gott och väl! Vi satt i solen och tog en fika och vi höll båda på att svettas ihjäl, så varmt var det! Är inte hösten alldeles för underbar ibland?


Förresten, på väg till bilen såg jag en kvinna sitta och kissa vid ett träd. Precis som en hund! Hon satt där, mitt i stan, som om det vore helt normalt! Hon såg dessutom helt okej ut.. inte som en som gör sina behov utomhus!
Jag och en annan tjej kollade på varandra och bara skakade på huvudet! Skönt att jag inte var ensam om att tycka det var konstigt.


Nu kommer snart mamma och pappa! Wiho! Har varit och köpt fika så nu väntar jag bara på att de ska ringa så jag kan sätta på kaffet!

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Gumman! Längtar tills nästa fredag då jag ska få krama om dig lite! :) Saknar dig tildingF20 på lunar! Haha!

2008-10-17 @ 20:02:57
Postat av: KelocC

Nice blogg, besök gärna min.

Ha en underbar lördag. :)

Postat av: ardiana

haha kvinnan kunde säkert inte hålla sig så hon kissa i stan, även om hon inte ville skämma ut sig :P

2008-10-18 @ 20:53:50
URL: http://ardiana.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback