jävla tomtestövlar!

Somnade på tok för sent inatt... vet inte vad klockan var. Fabio låg fortfarande och kollade på tv när jag somnade... vaknade till vid halv 7 tiden, då låg han fortfarande och kollade på tv. Undra när han somnade egentligen? Han kommer ju fan aldrig komma upp i tid på måndag, när han börjar jobba dag... klockan 06.30... det ska bli kul att se hur det blir med den saken! :)

Klockan ringde iallafall vid 09.45 imorse och då rusade jag upp!
Drog på mig kläderna och hoppade in i bilen... sminkade mig i bilen på väg till ams.
När jag var klar där åkte jag och hämtade Emelie och vi åkte och simmade. Ruskigt skönt... sen körde jag henne till jobbet. Sen åkte jag och handlade lite frukost... sen hem och satte på kaffe och nu sitter jag här. Mätt efter en god frukost! :)

Ska alldeles strax gå och hämta ut ett paket, som bla. innehåller ett par
"jävla tomtestövlar" som Fabio så fint kallade dom! Enligt honom kommer han inte gå brevid mig om jag har på mig dom... så fula tycker han tydligen att dom är. Tur att jag skiter fullständigt i det!
Kanske ska ha på mig dom ikväll när jag ska träffa honom? Bara för att jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback