höjdrädsla!

Satt precis och kollade på Ensam mamma söker där några av dom åkte lugtballong. Fy fan vad kul säger jag bara!
Det är något jag verkligen skulle vilja göra... gärna tillsammans med min kärlek! :)
Men dessvärre är min pojkvän något fruktansvärt höjd rädd. Jag lovar, det är extremt... han blir höjdrädd när han åker rulltrappan inne på H&M!
Jag vill så gärna resa med honom... men just nu är ju det gaaanska så omöjligt.
hur ska jag göra för att hans höjdrädsla ska försvinna!? Någon som har nått förslag? :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Annars kan du och jag åka. Jag har alltid velat åka luftballong men Honer vågar inte pga att han också är höjdrääd. =)

Postat av: Mathilda

Det låter som en utmärkt idé gumman! ;) Din pojkvän flyger åtminstone :)

2008-10-12 @ 21:17:41
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: erica

kop somntabletter o ge honom sa han dackar nar han satt sig pa planet, fraga sara, hon har nagra dunderpiller :)

2008-10-13 @ 07:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback