hjälp mig välja!

Fabio kom och hämtade mig i fredags när Helen gått hem... så åkte vi till honom och har varit där tills idag. Därför jag inte har bloggat något!

Igår var vi iväg en runda och kollade i lite affärer... jag kollade blandannat på en jacka.
Behöver verkligen en ny, varm go jacka! Har endel jackor, men bara tunna kappor eller liknande, inte en riktigt varm vinterjacka.
Men kan verkligen inte bestämma mig för vilken jag ska ha!
Den långa eller den korta?
Och ska jag verkligen ha röd? Då kan jag ju varken ha rosa halsduk, mössa eller väska... å inte mina rosa tomtestövlar heller för den delen!
Vad tycker ni? Help!




Kommentarer
Postat av: sara

ta i vilket fall den långa!! ja jobbigt d där om man inte kan ha rosa;) hihi. ta en brun!

2008-10-05 @ 16:31:17
Postat av: Mathilda

Sara: hmm.. tycker du verkligen att ja ska ta den långa? why? :)

Postat av: emelie

jag tycker en lång fast inte i rött :)

2008-10-05 @ 17:13:10
Postat av: lööda

jag tycker också en lång!är mycket varmare o goare än en kort! :) och sen tyckte ja sara hade en bra ide om brun! asfint med brunt o rosa ihopa! så kan du ha dina tomtestövlar iaf!

fast du var fin i den röda! :)

mmmm,lite att tänka på där!

2008-10-05 @ 18:59:13
Postat av: Mathilda

Men va faaan... den finns ju inte ens i brunt!

2008-10-05 @ 19:05:56
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Jaqueine

Snygging!!

Jag tycker du ska ta den långa, och i brun. :) Tycker som Sara, haha! Nejdå, men bättre men lång vinterjacka, den värmer mer :) Och brunt är jättefint med rosa! :) Älskar kombinationen brunt och rosa!

2008-10-05 @ 19:33:38
Postat av: Mathilda

det finns ju ingen brun hallååå.... den är gröön :)

2008-10-05 @ 19:46:17
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: Fabbe

jaaaaaaaaaaaa. alla tycker att lång är finast och goast. Exakt som jag sa. hahahaha

2008-10-05 @ 19:48:46
Postat av: sara

för d e så skööööönt med en lång jacka=) du får helt enkelt hitta en annan haha för du ska ha en bruuuun;)

2008-10-05 @ 20:37:46
Postat av: Miscela

Tycker du ska ha en lång... det är varmast =) Sen tycker jag att du ska satsa på en brun eller svart... lättare att matcha =)

2008-10-06 @ 07:13:47
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Miscela

Vad är det för märke på jackorna förresten?

2008-10-06 @ 07:14:29
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Miscela: Ja jag antar att rödjacka är totalt nedröstad.. :) Det är Everestjackor

2008-10-06 @ 08:20:44
URL: http://mathildaandersson.blogg.se/
Postat av: erica

sa du att den finns i gront? san dar mork soft gron typ eller? fro antar att du inte menar illgron.. haha. ifall det e san fin soft gron sa den nastan ar gra sa tycker ja du kan satsa pa den, asfint till ljusrosa :)

vill ocksa saga att ja tycker du va asfin i rod sa tycker absolut du kan kopa rod o sa far du helt enkelt anvanda dina rosa accesoarer till dina kappor o sant. Den har ar ju anda lite sportig.

puss puss gumman!

2008-10-07 @ 07:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback