härlig dag + klänningar

Hallo! :)
Nu är jag hemma efter en lugn och skön dag!
Sov tills klockan var 10.15! hur skönt som helst.. så jag "jobbade" inte så många timmar! :)

Fick klänningarna från Stylebystars idag. Dom här två:



Båda satt perfekt... men eftersom det är samma modell på klänningarna så känns det onödigt att behålla båda två. Så jag skickar tillbaka den guldiga och behåller den blåa! :)
Nu måste jag snart rensa ur min garderob... klänningarna får inte plats!
Otroligt jobbigt problem! :)

Kommentarer
Postat av: lööda

men shit,hinner du ens använda alla klänningar tilding?!

2008-10-20 @ 14:48:22
Postat av: Mathilda

nää.. det gör jag inte! Men man vet aldrig, en dag står man där och det vankas fest flera dar i rad.. då är jag väl förberedd iaf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback