Försändelse från Utlandet!

Vaknar vid 08.10 av att någon verkligen står och bankar på min hemdörr... vem fan är det? Jag sover ju?
Skulle vanligtvist ha sovit vidare, men dom starka bankningarna får mig att känna att något viktigt är på g ;)
Men när jag tittar ut i titthålet är där en gubbe... med papper. Fan vad tråkigt! Jag tänker inte betala någon tvlicens...
Öppnar aldrig för folk jag inte känner...
Men idag ångrade jag det.
Han stoppar in något i min brevlåda och efter en snabb visit på toa ser jag ju vad det är han hade tänkt att lämna:



PAKETET FRÅN ERICA Å USA!!!
Ibland är man allt bra dum... nu måste jag gå dit och hämta det istället för att så smidigt få det levererat hem!
Well, ska snart iväg och hämta ut det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback