en hel dag i bilder!

Idag har det inte blivit något bloggande och det beror på att jag verkligen inte har haft tid.
Har haft en underbart skön dag tillsammans med Helen!
Det började med att vi träffades utanför gymmet vid 13.00 och gick dit och lämnade våra träningsväskor (så vi slapp släpa på dom, och slapp hämta dom sen).
Sen tog vi vagnen in till stan




När vi var framme i stan var båda hungriga eftersom ingen av oss hunnit äta frukost. Så då gick vi till Franks och köpte lunch. Bakpotatis och räkröra.




Sen gick vi en runda i stan... men det blev ytterst lite shopping. Jag köpte en nagelfil och Helen köpte ett par trosor :)
Vi blev riktigt mätta efter den mäktiga bakpotatisen så vi tog vagnen hem till Majorna igen och gick till gymmet för lite träning!




Sen i väntan på att bastun skulle sättas igång hade vi lite roligt i omklädningsrummet... haha. Notera att vi var ensamma :)






Äntligen var klockan 16.00 och bastun sattes igång!




När vi hade varit duktiga och tränat så blev vi lite fikasugna :) så vi gick och köpte lite fika som vi sedan gick hem till mig för att äta. Det blev winerbröd och clementin! Kaffe för mig och Cola för Helen!




Sen la vi oss i soffan och kollade på en mysig film! "Uptown Girls". En mysig film att sen en fredagseftermiddag.
Helen grät som ett barn på slutet ;) Det gjorde hon visserligen till Idol senare också.. ;)

Lagom till Idol hade vi hunnit springa (gå) iväg och hämtat mat och gjort det mysigt i lägenheten med lite ljus.
Det blev Kinamat.




Trots att vi var super mätta var vi ju bara tvugna att avsluta dagen med en underbart god efterrätt.

Chokladfyllda bananer in i ugnen...



...tills bananerna är svarta och chokladen är smält. Servera till glass. Fy fan vad gott.



Jag tror aldrig att jag har varit så mätt som jag var efteråt. Vi låg helt döda i soffan..
Typ såhär:




Och nu var den fredagen slut!
Ni tror nog att vi bara har ägnat dagen åt att äta... men tänk på att det är en hel dag vi snackar om nu! :)
Vi har faktiskt varit otroligt duktiga och tränat också.. så de så.
Det är ju inte fredag varje dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback