dålig sömn

Det blev inte så många timmars sömn som jag hade räknat med!
Men ett paket från USA är värd en dålig sömn ;)
Nu blir det att jag kan somna i tid ikväll, riktigt skönt...
Jag lever helt enkelt efter min pojkvän. Jobbar han natt, är jag vaken nätter... idag började han jobba dag, då är jag också vaken dagar och sover på natten! haha.
Jag är ingen stalker eller något, i promise!

Det gick så fort för paketet att komma... hade räknat med att få det tidigast på fredag. Tänk så är det inte det rätta paketet? Det väger inte så mycket som jag hade räknat med heller...
Men vad ska det annars vara?
Det måste vara det...
Det går fan snabbare att få leverens från USA än från Sverige! USA ligger verkligen före i utveckligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback