Varslad!

I somras blev jag och många andra varslade från VOLVO!
Det gjorde mig inte så jääättemkt! Okej, jag saknar pengarna... tro mig. Men jag var ändå ganska trött på det jobbet.
Något som är mindre roligt är att min underbara pojkvän blev varslad igår, han var tvungen att gå direkt!!!
Usch, jag tycker så synd om honom. Han älskar sitt jobb... Eller älskade!
Även massor av vänner till mig har och kommer bli varslade... sjukt är det!! Alla ska ut och söka jobb samtidigt, det kommer bli svårt.
Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Miscela

Har en känsla av att Volvo kommer gå i konkurs tillsammans med GM efter årskkiftet... Tråkigt när sådant här händer men försök att se det som en nystart! Gör något som du inte vågat pröva på tidigare. Ta en kurs med CSN-bidrag samtidigt som du söker jobb och voilá ditt nya liv har startat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback