Sömnproblem!

Idag skulle jag egentligen ha jobbat. Skulle ha gått brevid någon timma på morgonen för att lära mig morgonrutinerna.
Men fan, jag kunde verkligen inte somna inatt... senast jag kollade på klockan var hon 4!! Jag skulle upp vid 6! Jag sov inte mycket kan jag säga... Så jag var tvungen att strunta i det idag, får gå brevid en annan dag. Så det är ju inte hela världen, men jag stör mig mest på att jag inte kan sova! Det är så otroligt jobbigt att bara ligga där i sängen och försöka och sen får jag bara panik efter några timmar!!

Aja... nu har jag iallafall fått sova ut, tror jag!
Det ösregnar ute, skit.
Har bokat ett spinningpass vid 18... funderar på om jag ska gå till gymmet lite tidigare. Och träna nått annat, nu när jag ändå inte har något att göra... we'll see! ;)


Tro mig, det varierar verkligen för mig, uppenbarligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback