SATC

Det blev faktiskt en riktigt ordentlig städning av lägenheten! Moppade tom golven, och tro mig det är inte varje dag jag gör det!
Var riktigt varm och svettig efteråt... så ja... kanske mina 2 timmars städning kan jämföra sig liite med 1timmas spinning ?! ;)
Imorgon blir det iallafall ordentligt med träning, först en halv timmas core och sen en timmas pody pump! Ska bli riktigt skönt!

Min syster och hennes kille har fått en ny lägenhet. En jättefin, iaf av det jag har sett! Jättekul :) Så jag längtar tills de flyttar dit och dom bjuder mig på besök ;)

Precis kollat på Ensam mamma söker, och nu slutade precis Sanningens Ögonblick. Kul program det där, men jag skulle aldrig i hela mitt liv vara där och avslöja hemligheter.
Då hade jag nog varken haft familj, vänner eller pojkvän kvar sen! ;) nädå... jag tror faktiskt inte jag har några jättestora hemligheter... men jag skulle ändå inte vara med där... tror jag!!

Nä, nu ska jag kolla klart på Sex and the city filmen som jag började kolla på i fredags.


Kommentarer
Postat av: sofie

hej Tilda! det ser ut som att hon har en tops inuti armen!!, möjligtvis en stor p-stav! =) kram

2008-11-09 @ 22:32:14
Postat av: Mathilda

haha ja det gör det faktiskt! och strutar vid tuttarna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback