rolig händelse!

HAHAHA kom och tänka på en jätterolig grej nu när jag stod och diskade!
Det var en gång i somras när vi var ute och festade...
denna gången för att vara exakt!
Vi var på Trädgårn och Erica behövde gå på toa... hon höll på att kissa ner sig och det var jättelång kö till toan!
När vi väl kom in på toan kunde inte Erica kissa... så jag var tvungen att sitta där och låta som en vattenkran
"kkksssssss..." Så satt jag i typ 10 minuter kanske... Sen låtsades jag prata i telefon för att jag skulle "koncentrera" mig på något annat än på henne. Sådär satt jag som en idiot och pratade med mig själv i telefonen! Haha, jag lovar... vi var säkert på toan i 20-30 minuter. Dom där utanför i den lååånga kön lär ha undrat vad vi höll på med.
Haha det var väldigt kul iallafall...
Och nej, hon lyckades aldrig kissa! :)

Jag tror hon kommer döda mig nu.... för den här bilderna speciellt. Men eftersom hon är på andra sidan jorden så blir det lite svårt!! ;) Moahaha! Skyll dig själv att du lämnar mig helt ensam...

Här är iallafall 3 bilder från det tillfället... Erica som har panik på toan och jag som är hyffsat uttråkad :)


Sorry Erica! Love you ;)

Kommentarer
Postat av: sara

hahhaha ja just d ni var ju borta hur länge som helst och så ville ni inte berätta vad ni gjort... haha!

2008-11-07 @ 18:02:51
Postat av: lööda

hahahaha,så jävvla kul! var det inte då ja o birran var på toan bredvid och började ropa på er när vi hörde att det var ni?! haha :)

2008-11-08 @ 11:23:38
Postat av: Mathilda

Lotta: haha ja vet inte, inte helt omöjligt! ;)

Postat av: Anonym

haha ja, det var det lotta, fy va kul :)

sa sjukt att det inte gick fa ut nat efter en halv timmas helvete i kon.

o tack tilda for att du lagger ut sa smickrande bilder pa mej, annu en gang. fan for dej!! du ska fa igen nan gang.. hehe.

men love u 2 anda.

2008-11-09 @ 04:27:40
Postat av: Birran

Hehe... det kommer jag ihåg =) Så jäkla kul! :)

2008-11-09 @ 13:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback