Presidentvalet

Eftersom jag inte gick upp förens vid 14.30 idag så kommer jag nog inte kunna somna än på ett tag... men det gör inte så mycket. Sitter och följer valet...
Ska bli kul och se hur resultatet blir.
Jag vet inte jättemkt om vad de båda står för... Men jag känner att jag vet tillräckligt för att hoppas på OBAMA!
McCain är emot abort t.ex. Obama är för...
Tycker egentligen inte att en man kan uttala sig angående abort... dom kommer aldrig bli gravida och ställas inför det valet... Det är väl upp till var och en vad man gör med sig själv och sin egen kropp? Man ska inte behålla ett barn om man verkligen inte vill ha det... nä, jag blir bara arg när jag tänker på det!
Iallafall, heja Obama :)


USAs blivande president?

Kommentarer
Postat av: anna

bra där! heja obama!

Postat av: Sandra

Det är inte McCain som är emot abort utan Sarah Palin.

2008-11-05 @ 09:09:22
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback