otroligt nyttigt!

Intervjun gick otroligt snabbt... och det kändes helt okej!
Det är bara en deltidstjänst.. men det är ju bättre än ingenting. Lite lagom jobb sådär! ;)
Får svar nångång nästa vecka!

Nu har jag precis ätit en tallrik havregrynsgröt med färska bär. Det är min nya frukost nu för tiden! Har blivit väldigt nyttig ska ni veta. Till mellanmål blir det en clementin och till lunch blir det fullkornsris, tonfisk, majs och tomater!
Hur nyttig får man bli?
Nu ska jag dessutom alldeles snart sticka iväg till gymmet och träna arslet av mig! Så kanske jag får unna mig nån extra god mat ikväll när Fanny kommer hit! ;)


Kommentarer
Postat av: Miscela

Haha du låter som mig... har börjat med att göra dinkelgröt (är precis som havregrynsgröt fast med dinkelflingor) som jag äter med hallon. Perfekt start på dagen! Fullkorn och fibrer är ett måste om man ska må bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback