mys för mig själv

Har blivit dåligt med uppdatering de senaste dagarna. Men jag har bara inte haft lust och inte haft något speciellt att skriva om.
Dagarna har bestått av det vanliga i stort sett, träna och vara hos Fabio på kvällarna!
Igår på dagen träffade jag Emma och tog en fika med henne, det var mycket trevligt! :)
Idag när jag vaknade åkte jag direkt hem (från Fabio), käkade frukost och sen till gymmet! Duschade där så sen efter det åkte jag och hämtade Emelie! Varit runt och kollat i lite olika second hand affärer. Avslutade det med en fika på ett mysigt café i vasastan!

Nu är jag jättetrött... ikväll ska jag vara hemma själv och bara ha det mysigt. Har köpt med mig Sushi hem så det ska jag avnjuta senare. Ska kolla på tv hela kvällen... har massor av bra serier jag ska se + Bonde söker fru så klart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback