med vilda gester!

Idag har jag varit bakis och mått ganska dålig hela dagen!
Gick inte upp ur sängen förrens vid halv 4 tiden! Hade får ont i huvudet för att orka röra mig innan dess...
Sen nu ikväll har vi varit hemma hos Fabio och käkat middag med hans familj + några vänner till dom!
Åt jättegod mat, som alltid hos dom! :) Sen efter det spelade vi spel, Med vilda gester! Spelade i flera timmar, riktigt roligt var det! Har skrattat helt sjukt mycket ikväll!

Kom hem för en liten stund sen! Sover hemma inatt...
Imorgon ska jag jobba på kvällen. Kan inte förstå att jag tackade ja till jobb när det är  Ensam mamma söker på tv. Hon har inte 3an heller. Attans. Får se det när jag kommer hem istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback