Lip injection!

Ni måste läsa detta om ni orkar, det är riktigt roligt! :)

Haha igår fick jag och Emelie oss ett riktigt gott skratt!
Jag, Emelie och mamma satt på Café Vallgatan och fikade. Sen när vi fikat klart tog jag på mig mitt läppglans, eller snarare mitt Lip Injection!
Emelie visste mycket väl vad detta var för läppglans, eftersom det var hon som köpte det till mig i New York. Mamma var däremot totalt ovetande om att detta gjorde läpparna större... mer fylliga.
Så kollar jag på Emelie och sen säger jag till mamma:
- Vill du testa?
Och Emelie sätter på mamma detta på läpparna.
-Ta rejält, då blir det finast  säger jag! Och Emelie kletar på riktigt mycket!
Jag och Emelie sitter och asgarvar hela tiden och mamma frågar inte ens varför vi skrattar så mycket!
Det som händer med läpparna, förutom att dom blir större, är att det börjar stickas riktigt mycket i läpparna! Så vi väntar bara på att mamma ska säga något om det!
Vi fortsätter att vika oss av skratt när mamma efter bara en minut säger:
-Fan vad det sticker!!!
Haha jag och Emelie skrattar ännu mer.... och mamma börjar få lite panik.. hahahha.
Sen visar vi henne Läppglansen och att det står "Lip injection" på den.
Då börjar hon fatta.. och vi fortsätter skratta som galningar!
Mamma tar av det och vi går därifrån..
Sen när vi sitter i bilen på väg till 4-gott för att köpa lite godis inför kvällen, ser jag helt plötsligt mamma sitta som en galning och kliar sig på halsen.
- Jag har fått en allergisk reaktion på halsen!!!! Säger hon och fortsätter klia sig som en galning...
Då bröt vi ut i skratt åter igen!

Haha alltså, tro mig, det var det roligaste på riiiiiktigt riktigt länge! Jag skrattar så fort jag tänker på det!
Det går inte beskriva så bra i ord, ni skulle ha varit med..
hahaha!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ha ha ha ha ha ha ha, jag skrattar ihjäl mig

2008-11-15 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback